La tua casa è la mia città
The story of Sandro, a young man who has dedicated ten years of his life to graffiti writing, in the attempt to expand the movement in Ticino. The estimated cost of the damage attributable to him reaches CHF 300'000 and he will soon find himself in court. The film recounts the motives that pushed him to put so much at risk. A different world emerges, saved by values that are often hard to find these days. It is in some ways the story of a shattered dream. Sandro takes us back to the places where he lived as a graffiti artist and to those which inspired him.