La última subida
Alberto and Susana, married for 60 years, have lived their daily lives in Tepoztlán the same way for decades. Hand in hand they cope with the hard work in the fields and in the house. Their relationship now has noticeable scars. There seems to be no trace of love any more. One last project unites the two: on their anniversary they want to climb “their" mountain once again.