La Vallée
When his two daughters were born, the filmmaker felt an urgent need to return to the valley. The valley of his childhood, of happy summers spent in the mountain pastures, but also the valley of a rupture: the downfall of his alcoholic father. With modesty and tenderness, the film traces the history of a family to better root itself in the present. That of bonds that grow stronger in the face of illness and which, from generation to generation, transform fear into a unifying love.