La Vie acrobate
Silke, a top-level para-cyclist athlete, is training intensely for the Tokyo Paralympic Games. But in the midst of her preparation, she rekindles her hope to return to the circus ring, where she suffered her injury, with her husband and partner Didier. Torn between her responsibilities as a competitor and her dreams of being an acrobat again, Silke will have to make a hard choice.