La vie devant
When Valeria, the backbone of the family, is suddenly hit by a stroke, everyone realizes they are not safe from the shocking event. Under the watchful eye of little Lucas, intrigued by the bizarre adults around him, the group will find themselves forced to abandon their superficial concerns and ask themselves deeper questions.