La visite
A short film which pays homage to the iconic shower scene in Alfred Hitchcock's Psycho, but with a modern twist. Created in just forty-eight hours for the Tournez court! competition at VIFFF 2022, the film follows a woman who is alone in her house taking a shower when the lights suddenly go out.