La voix du troupeau
Didier, a farmer born deaf, lives alone in an isolated house in the countryside. Since the death of Claude, his brother and only companion, he has been confronted with an overwhelming sense of emptiness. To avoid being swallowed by loneliness, Didier takes refuge in his work, caring for the cows that surround him. The film follows his daily struggle, driven by a vital need: to reinvent his language, to make himself understood, and to transform his disability into strength.