Lamento
The film shows the construction of desire and affect, the fact that there is never a coming together of uninterpreted bodies, but always only the clash of socially constructed fantasies and role-playing games. The script for this is a composition of extracted verses from popular love songs and sampled organ sounds, which animates and instrumentalises the characters in a kind of reverse exorcism.