Larmes Crocodile
Nora and Maxime are coming to the end of their relationship. With Maxime unable to find a new apartment, the two women are forced to continue living under the same roof and struggle to communicate. Their bond twists, crumbles and breaks to the rythm of the tapes Maxime leaves behind.