Las mañanitas
Writing a letter to Paul B. Preciado, trans philosopher and filmmaker, as one would write to a friend. Undertake a healing process as a queer child growing up in a Spanish evangelical family. From Lausanne to New York, the director walks in the footsteps of revolutions that invite us to redefine the binary vision of bodies.