Lauras Party
Laura turns 16 tomorrow – and it’s time to party! But there is complete chaos at home. Her father is a single parent and has been out all night living it up and boozing. The fact that her father is gay has remained Laura’s secret. His decision to cancel his business trip and celebrate with her results in a scandal.