Lavinia
An immersive show. Three women have come together for a new kind of theatre ritual. Between technological and synthetic incantations, they want to bring a forgotten heroine back to life. Lavinia. The ancient figure from the Aeneid lives on between the lines of Ursula K. Le Guin's novel, computer code and 3D matter. To bring her back to life in front of our eyes, the three women give her a body, a voice, a space and a destiny.