Le acrobate
Two women, Elena from the north of Italy and Maria from the south, meet through an old woman of magic powers. Both are old acquaintances of this woman, and both are uneasy about something. In the company of Maria’s daughter Teresa, they set off on a journey, in an attempt to discover the cause of their uneasiness.