Le chantier
Set within the confines of this exceptional construction site, the film paints a portrait of a miniature society, driven by a common goal: to build cinemas for the next century. From the architect to the journeymen carpenters, from the site manager to the head of the Pathé group, from the designer of the speakers to the future projectionists, the film paints a vivid portrait of this society at a human level.