Le crépuscule des Celtes
The discovery of a huge Celtic place of worship on a hill in the Swiss canton of Vaud is a prime opportunity for archeologists to explore our ancestors’ religious beliefs. Sacrificial offers, religious rites, druids: what do we know – or rather what do we think we know – about the astonishing civilization of the Celts?