Le dernier affût
At the time of the family home’s move, Flavien, 28, returns to the place of his childhood, where he used to spend his nights in the forest observing wild animals. Between Paris and the Swiss Jura, he goes through a turning point in his life, searching for what seems to be slipping away from him.