Le double et le néant
Emilia and Macario came to Switzerland in the '80s looking for work. Emilia looked after a child and Macario worked as a mason. But their two daughters were waiting in Portugal to be able to join them. For five years, there was one who received double and others who received nothing. Today this question haunts me: did I steal someone's mother?