Le film de mon père
This is my first film. The one that my father always dreamt I would make. And perhaps, that is the issue. One day he bought a video camera and started filming himself daily. His goal, to push me to make a film using his own footage! Since then, I began to film my father, a lonely widower who never worked, my adopted brother and sister who live with him, and Pura, the housekeeper who raised and scolded us. Then there is me, in the middle of them all, making this film as a way to get out of there.