Le goût des choux de Bruxelles
Octave – 76 years old, married for 50 years, 5 children, 11 grandchildren, and 3 great grandchildren – has doubts. He wonders if he likes or not the taste of Brussels sprouts. He also wonders whether Madeleine, his wife, is still to his taste.