Le grand voyage
Véronique, Stephen, Isabelle, Serge and Cédric go on an extraordinary voyage around the world. It takes them to Mongolia, the United States, Romania and Senegal, where they experience other cultures, customs and traditions. These five people are mentally challenged, taking part in a project that lets them discover the daily lives of indigenous people.