Le miracle de Tekir
In the heart of the Danube Delta, superstition and religion are mixed together, like the earth and water that make up the mysterious mud from Tekir’s area, not far away. Chased away from her village because of her mysterious pregnancy, Mara finds herself employed at the Europa Hotel, providing treatment for infertile women using this miraculous mud. As she meets the rich and eccentric Mrs. Lili, Mara questions her beliefs and intuitions. The relationship between the two women is the key of the miracle of Tekir, between magic and power, tradition and modernity.