Le nouveau millénaire
It's December 31st 1999. Christine is getting ready to see in the new millenium with a group of friends and her lover Mina. But before that, the couple have to make a detour to see Christine's parents' at their holiday home where she'll finally introduce them to her new girlfriend. They seem to get on surprisingly well, but when the drinks they'd planned turn into dinner, things start getting very weird.