Le pays
Chady and David work on the transport boats of Lake Geneva. On the waters of the lake, the two men, haunted by the memories of their countries of origin, share confidences and the same feeling of uprooting. A strange intimacy develops between the two men. They then undertake an erratic stroll, through a space-time that may only exist in their dreams, but which at times resembles Switzerland.