Le procès du chien
Avril, an independently minded lawyer known for taking on lost causes, resolves to secure a victory in her next case. However, when Dariuch another seemingly hopeless client, asks her to defend his faithful canine companion, Cosmos, Avril is unable to resist. She dives into the absurdity of defending a canine client, confronting not only the legal system but also advocating for both women's and animal rights. A lively and at times comical court case unfolds – where a dog's life hangs in the balance.