Le quatuor à cornes – Là-haut sur la montagne
After their journey to the sea, our four cows, Clarisse, Marguerite, Aglaé and Rosine are now walking to the mountain. JB, the eco-pasturage facilitator, invited them to discover the snow-covered peaks. But when they learn from the sheep that the ram has disappeared after looking for edelweiss, our four heroines decide to go in search of him and save him from the terrifying belêbelê.