Le terrier des cigognes
Edouard and Justine, two documentary filmmakers in their 20s, are preparing a film about young, single women who are pregnant and extremely isolated. In the winter, they live and work in a caravan in the middle of a campsite devoid of holidaymakers. Alice is a mother-to-be, who comes to the caravan to be interviewed. Little by little we realize that the couple’s intentions towards the young woman are very different from what she had been expecting.