Le train le plus difficile du monde
The last days of the Ecuadorean railway. The film takes us along the existing, partially abandoned railway line from Guayaquil to Quito. The director met with five retired railway employees and accompanied them on their last run on the G&Q Line. Although the cessation of this mythical train generates a sense of nostalgia, it is particularly exemplary of the collapse of public services in developing nations.