Le tramway d'Andréa
Andréa, a young tram driver, has a special relationship with the tram she drives every day. Once she climbs in the cabin she feels stronger, convinced that the tram has the power to protect her. Her boyfriend, Marcel, resents what he perceives as a growing affection between Andrea and a machine.