Leben in Seifenblasen
Country clubs are exclusive, private residential areas in Argentina. They are guarded round the clock by security personnel and are considered to be oasis-like retreats for the wealthy. Life in the country appears to be idyllic and safe – life in a bubble, far removed from reality. The film depicts the dilemma and inner conflict for people born into this privileged status in a country that has failed with respect to social security.