Leila
Leila, a 28-year-old actress was the victim of sexual assault as a child. Like the countless children who have experienced this horror she becomes an adult who feels unworthy of true love. Secretly she blames herself and recreates her abuse through meaningless sexual encounters. Leila's life changes when she meets a man who comes to her with compassion and love. To prevent herself from destroying this love she must face her assailant and destroy her fear.