Lenas Welt
26-year-old Lena Giger’s everyday life is full of extrasensory perception. She lives in her own quirky world where carpe diem is the name of the game. The filmmaker has decided to capture some of this unconventional universe on film, so for two weeks, she and her camera are open, curious spectators to the goings on. On her journey she experiences telepathic phenomena, is watched by a host of angels and starts questioning her own life.