Les âmes en peine
Jean wants to escape from his mountain village and the life he leads there. He vents his frustration and sadness on his wife and his son Marc. In a moment of anger he abandons Marc at the roadside. The soul of a beautiful young woman condemned to roam in the forest helps Marc and seizes the opportunity to enter into contact with Jean and seek his aid...