Les enquêtes de Maëlys
Maëlys is a 10 year old girl who has a thirst for puzzles to solve. With the help of her best friend Lucien, she is always ready to investigate. In the manner of a treasure hunt, her adventures lead her to familiar places, such as the Carnival of Basel, the castle of Chillon, Charmey, and Saillon.