Les évangiles d'Anasyrma
Gabriel, a 26-year-old Georgian, has a relationship with Amaia, a 29-year-old transgender, who lives in the Tbilisi suburbs. Gabriel is madly in love with her, but the present day socio-political context does not allow him to live this love openly.