Les guérisseurs
Ausculting the bodies, probing the recesses of the human psyche, the film sketches the contours of tomorrow's medicine in the present tense. Through universal characters, it paints the portrait of a health system in the throes of change. And asks a philosophical question: are we ready to become immortal?