Les joues rouges
Zora is on holiday in Engadin with friends. Trapped in a toxic relationship, she can't bring herself to enjoy it, yet puts on a brave face. On a mountain hike, she crosses paths with Fadri, a Romansh boy no stranger to violence at home himself. Without needing to exchange a single word, Fadri and Zora recognise each other’s pain and help one another feel again.