Les lumières de Kyiv
Lisa, student and artist, who is 17, is so in love with Kyiv, but because of the war she was forced to leave this city and emigrate to Western Europe. Together with this creative person, we tried to create the image of Kyiv as it appears to us today. Drawing is the best way to reflect the images and feelings of memories. I wanted Lisa to turn her “Lights of Kyiv” into a painting. I wanted to turn on “The Lights of Kyiv”.