Les parias du cinéma
As part of the Half a Century of Locarno, Thoughts on the Future project, Idrissa Ouedraogo shares his vision of the future of cinema. “The state of cinema in the world is a vast question… I prefer to talk about my cinema, African cinema and its relationship with the world.”