Les petites fugues
Pipe, an elderly farmworker, experiences an exemplary transformation during 30 years of work in the same farm. The film shows how he buys a small motorcycle, and how this small step represents the beginning of his liberation from his dependence and submission, and the development of his independence and an autonomous existence.