Les rayures du zèbre
José, a 45-year-old Belgian, manages African football players and has chosen the poor neighbourhoods of Abidjan as a hunting ground. There, women sell their charm while guys, addicted to football, have the mad dream of conquering Europe and its astronomical wages. In this context, José finds Yaya, a young prodigy. He promises him a great future in football. But once in Belgium, nothing goes as planned.