Les vies d'Andrès
Somewhere in Europe. A small transport company. Truck drivers. For them, the deliveries follow one another, along landscapes marked by these permanent flows. The goods weigh on their bodies. It's a race for profit. The drivers rack up their hours. The schedules that organise their work compress their lives. Driven by a system that exhausts everything in its path, their work gradually loses its meaning. They fight as hard as they can for the recognition of who they are and what they do.