Leyla heisst Nacht
Fifteen-year-old Leyla is caught in an unhealthy relationship with “Big”, who beats her and treats her like a princess alternatively. One night she meets Moe, who is entirely different. Leyla takes him to her favorite place. Up there above the rails a unique friendship slowly begins to unfold.