License To Film – Marc Forster
Marc Forster grew up in a village in the Swiss Alps to become one of the hottest directors in Hollywood. He was 30 years old when he directed the international blockbuster “Monster’s Ball” and his leading lady, Halle Berry, was awarded an Oscar. After directing a number of sophisticated and challenging motion pictures he is about to embark on his first action movie: “Bond 22”. A fascinating portrait of the Swiss director through his very diverse films and private strokes of fate.