Life According to the 5 Dollar Guy
Tired of paying bills, Eddie Spaghetti took to the streets in the 1990s. Now the icon of Silver Lake, the hipster capital of Los Angeles, “The 5 Dollar Guy” is fascinating in so many ways. Entertainer, model recycler and member of the LGBT community, he shares with us the adventures of his daily life as an extraordinary homeless man. His story is the reflection of a contrasting and paradoxical America.