Lisboa dentro
In the city of Lisbon, ten thousand buildings are, according to the authorities, dilapidated. Six hundred and fifty renovation projects are going on these days. Working for the City or the newly created Urban Rehabilitation Companies, architects, jurists, social workers visit the apartments and meet with the owners, tenants and promoters. Within the buildings the film captures the confrontation of these different worlds. Cities are made of people and they have their own stories, their own things to tell.