Lost in My Heart
When Matteo, Anna's love, dies, she leaves Berlin and isolates herself in the countryside. She finally comes back to the traces of that lost love that haunts her and finds a unique way to communicate with the one she loved. But Mattéo also has a plan in place to communicate with Anna after her death and the words and musical notes he leaves her allow her to reconnect with life.