Louise peut tout faire
Louise Rochet is the well-known presenter of the Youtube series ‘Louise can do it all’. In this series, Louise tries out different activities for the first time under the supervision of professional coaches. For her next episode, she will be participating in a real aikido class. At the start of the lesson, Louise discovers that the course she had signed up for is for 13-year-olds only. Under the supervision of Florent Liardet, a professional trainer, Louise trains like a real student. Surrounded by kids, she has a bit of trouble keeping up with everyone.