Love Me Tender
Seconda, 32 years old, is ready for anything to gain her freedom. Suffering from agoraphobia, she is incapable of leaving her home, but when she finally succeeds, she must face new challenges that push her limits even further. This assertive and tough anti-super heroine will do it in her own way.