Loveboard
A broken phone and the digital memory of a broken relationship. Both fragile, both recomposed to reveal the fragments of a first love that seems to fade away. Through the careful manipulation of discarnate metal components and the director's attentive look on a found intimate archive, a parallel movement of lingering and resistance to the ephemeral. A playful reflection on what remains.