Lucie & Maintenant
A young couple makes their way from Paris to Marseille in an old VW bus. But this is no ordinary road trip, and the expedition has firm rules: they must make a stop at each and every service area they pass, stay the night in every second one and never leave the motorway during the whole journey. Thus, instead of taking 7 hours, their trip takes 33 days.